• پیاده روی خیلی عالیه

    من با استفاده از این روش 90 درصد به سلامتی رسیدم.
  • ورزش کردن خیلی خیلی کمک میکنه.
    اعتماد به نفستون رو میبره بالا. آرامش روح رو خیلی بیشتر می کنه. و باعث میشه زیاد هم آب بخورین.

    من با استفاده از این روش 90 درصد به سلامتی رسیدم.
  • ورزش خیلی مفیده اما نباید سنگین باشه چون به نظرم روده ها رو بیشتر تحریک میکنه

    من با استفاده از این روش 80 درصد به سلامتی رسیدم.
  • عمده غلبه این بیماری ترک ورزش 40 ساله اینجانب به علت اسیب های غیر قابل برگشتی است که که به پاهایم وارد شده والا تازمان تحرک وعدم بازنشستگی این یبوست مزمن بر من غلبه نداشت

    من با استفاده از این روش 80 درصد به سلامتی رسیدم.
  • ورزش كردن عاليه

    من با استفاده از این روش 70 درصد به سلامتی رسیدم.
  • ورزش قبلا میکردم و تاثیرش خوب بود ولی فعلا وقت ندارم دیگه

    من با استفاده از این روش 70 درصد به سلامتی رسیدم.
  • دویدن و والیبال

    من با استفاده از این روش 70 درصد به سلامتی رسیدم.
  • در این مورد ورزش مثلا دویدن و پیاده روی عادی هر چند کمک تونسته بکنه به بیماریم ولی نه آنچنان.ولی من یه چیزی کشف کردم.یه روز پیاده روی خیلی طولانی یی داشتم به طوری که خیلی تشنم شد.و روی ورزشم آب بسیار زیادی نوشیدم.تاثیر معجزه آسایی دیدم با این روش

    من با استفاده از این روش 70 درصد به سلامتی رسیدم.
صفحه 1 از 9 صفحه